loading...
ترفندها و برنامه های جانبی نیمباز
jm.tanha بازدید : 217 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (2)

سلام.اینم جدیدترین و زیباترین متن های عاشقی.خیانت.افسردگی.تنهایی.و...

واسه مشاهده برید ادامه مطلبچشمک

 عارفي"مشعل وجام آب"دردست،پرسيدندکجا ميروی؟گفت:ميروم بااین آتش،بهشت رابسوزانم وبااین آب،جهنم راخاموش کنم؛تامردم خدارافقط بخاطرعشق به او بپرستند، نه بخاطرعياشی دربهشت وترس ازجهنم

 

 

روزی به کوچه ای رسیدم.که بن بست بود خواستم مینبر بزنم که پیرمردی رو دیدم که بهم گفت;نرو اینم بن بست هست.به حرفش گوش ندادم و رفتم دیدم بن بسته بعد که برگشته بودم پیر شده بودم...

 

 

 خدامارو برای هم نمی خواست/فقط می خواست همو فهمیده باشیم/بدونیم نیمه ی مامال مانیست!فقط خواست نیمه مون رو دیده باشیم ...

 

 

 نه دستانش را آردی کرد.نه صدایش رانازک،از کجا به گرگ بودنش شک میکردم

 

 

 

سالهاست که به چوب دار آویزانم. أما خبری از کشیدن صندلی نیست...

 

 

 دلم گرفته است آغوشي ميخواهم که نه زن باشد نه مرد،خدايا زمين نمي آيي..؟

 

 

 من بهترين شعرهايم را روي تن تو نقاشي كرده بودم...نميدانستم يكي ديگر مي آيد,مي خواند,عاشقت ميشود

 

 

 ﺧﻨﺠﺮﯼ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺩﺭ ﻗﻠﺒﻢ ﻓﺮﻭ ﺭﻓﺖ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻡ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ..ﮐﺴﯽ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻧﺒﻮﺩ . .

 

 

 

ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺳﯿﺮﺍﺏ ﺳﺮﺍﺏ ﻭ ﻧﮕﺎﻫﻢ، ﺗﺎﻭﻝ ﺯﺩﻩ ﺍﺯ ﺗﺎﺑﺶ ﺗﺸﻨﮕﯽ ﺑﺮﻭﯾﻢ ﺩﻋﺎﯼ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﺨﻮﺍﻧﯿﻢ.‍ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺩﻝ ﻣﻦ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺩﻝ ﺗﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﭼﺘﺮﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﺑﺮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯾﻢ 

 

 

ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮﻳﺪﻡ ﭼﺸﺎﻡ ﭘﺮ ﺍﺷﮏ ﺑﻮﺩ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﻭ ﻳﻪ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﻓﺘﻢ ﺳﻤﺖ ﮐﻤﺪ ﺗﻨﻬﺎ ﻳﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺗﻮ ﻋﻄﺮﺕ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﻴﺮﻫﻨﻢ ﺟﺎ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺳﺮ ﮐﺸﻴﺪﻡ ﺑﻮﯼ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺭﻭ 

 

 

 ﺷﮑﺴﭙﯿﺮ ﺧﯿﺎﻧﺖﺗﻨﻬﺎﺍﯾﻦﻧﯿﺴﺖﮐﻪﺷﺐﺭﺍﺑﺎﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﮕﺬﺭﺍﻧﯽ... ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﺎﺷﺪ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺖﺭﺍﺩﺭﺧﻔﺎﺩﺭﺩﺳﺖﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ... ﺧﯿﺎﻧﺖﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻥﺍﺷﮏ ﺑﺮ ﺩﯾﺪﮔﺎﻥ ﻣﻌﺼﻮﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ

 

 

فریادها مرده اندسكوت جاریستتنهاییحاكم سرزمین بی كسی استمیگویندخدا تنهاست ما كه خدا نیستیم چرا تنهاییم.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1391/09/19 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

جالب بود مرسی شکلک

این نظر توسط فرشید در تاریخ 1391/09/11 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

عااااالی بود داداش عاشق متن ها شدم.
فداتشم بازم بزار حال کنیم مر30
پاسخ : fadat da6 lotf dari


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سـلام دوسـتان عـزیـزم.خـوش آمـدیـد,امیـدوارم أز ســایت لــذت بـبـریـد بـاتـشـکـر فـراوان...راه ارتـباط بـا مـن آیـدی نـیـمبـازم را أد کـنــیــد jm.tanha@n.c
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    نظر شما در مورد سايت جيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 3,764
  • بازدید کلی : 93,983
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ