loading...
ترفندها و برنامه های جانبی نیمباز
jm.tanha بازدید : 3979 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (2)
سلام دوستان خوب من أز اونجا كه همتون ميدونيد نيمباز ديكه اجازه نميده آيدي فارسي و سيمبول بسازه أما من مشغول جت كردن بودم كه دوستم اومد و بهم كفت ميشه با استفاده أز بومباس و سرور جديدش آيدي فارسي ساخت أما اين آيديا با نيمباز آنلاين نميشند واسه آموزش ترفندش آيدي نيمبازم رو أد كنيد ((بسياري أز دوستان وبلاگ نويس ترفندو ميفروشن أما من به صورت رايگان آموزش ميدم)) ‏JM.TANHA@NIMBUZZ.COM
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط elham.(j!gar)@nimbuzz.com در تاریخ 1392/07/20 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دمت گرم همینشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط javad120 در تاریخ 1392/04/05 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

سلام چطوری با ساختن ایدی سیمبین کار کنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سـلام دوسـتان عـزیـزم.خـوش آمـدیـد,امیـدوارم أز ســایت لــذت بـبـریـد بـاتـشـکـر فـراوان...راه ارتـباط بـا مـن آیـدی نـیـمبـازم را أد کـنــیــد jm.tanha@n.c
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    نظر شما در مورد سايت جيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 3,784
  • بازدید کلی : 94,003
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ